Nonii, nyt saatiin se ensimmäinen osa ;) Tässä on nyt sekasin isoja ja pieniä kuvia joten älkääs tuomitko ja seuraavassa osassa on sitten isoja kuvia ;D Mutta antakaas anteeksi kun osa on niin lyhyt x) Vain 29 kuvaa ja menkääs nyt lukemaan ;D

1997450.jpg

Vihdoin pääsin pois sieltä kauheasta ahtaasta paikasta. Eihän siellä ollut minulle enää mitään ja olin siellä kuin vanki salaisuuteni kanssa. Ehkäpä tämä olisi uuden elämän alku eikä painajaisten alku ;)

1997466.jpg

Koin silloin kovia kun asuin siellä. Miksi juuri minä? Miksi kohtalo on määrännyt minulle näin suuren taakan? Sanonpahan vain että siitä ei seuraisi hyvää jos ihmiset tällä aikakaudella saisivat tietää juuri minun salaisuuteni.

1997481.jpg

Voisin ajan kuluksi tutkia talo. Tällä talolla on kuuluisa historia, kuulemani mukaan.

1997474.jpg1997473.jpg

Hmm. Mitäköhän huominen tuo tullessaan? Mietin sitä huomenna, mutta nyt nukun.

----------------------------------------------------------------------------------------

Hetken kuluttua:

1997490.jpg

- Missä minä olen? Tämä ei kyllä ole kotini ..

1997492.jpg

Miksi minulla on tälläinen asu? Hmm, mietin sitä joskus myöhemmin, mutta nyt haluan selvittää missä minä olen ja mitä täällä ylipäätään teen.

1997493.jpg

- Hei, minä olen Christina ja sinun olisi nyt parasta tulla suosiolla mukaani, eli joko hyvällä tai pahalla, Christina sanoo.

- Selvän teki. Viet minua varmaan tämän paikan omistajan luo, Amy sanoi mutta Christina ei vastannut vaan lähti johdattamaan Amya jonnekkin ..

1997499.jpg

- Micky, toin sen tytön nyt tänne, Christina sanoi.

- Selvä, mutta voitko mennä hetkeksi muualle?

- Menenhän minä, Christina vastasi hymyillen.

1997505.jpg

Micky nousi pöydän äärestä ja lähti Amya kohti.

- Kuka sinä olet? Miksi olen täällä? Mitä sinä aiot minulle tehdä?, Amy pommitti kysymyksi Mickylle.  - Rauhoituhan nyt. Minä olen Micky Wyler ja tiedät kyllä pian mitä sinulle aion tehdä. Olet täällä salaisuutesi tähden ja nuo silmät.., Micky vastasi kunnes Amy keskeytti tämän.

- Mitä? Ai olet se rikas suurmies, kreivi joka omaa suuren määrän hypnoosikirjoja ja mitä minun silmistäni?, Amy sanoi. - Niin, minä olen. ja hypnoosikirjoista ei nyt puhuta. Sinä pysyt täällä tai minä vahingoitan eräitä ihmisiä, jotka ovat sinulle rakkaita, Micky sanoi vahingoniloisena.

1997528.jpg

- Minä olen odottanut sinua täällä, Christina sanoi kun Amy astui huoneeseen.

- Miksi?, Amy sanoi vihaisesti. 'Onko sinulla asiaakin?'

- Ehkä, ehkäpä ei ..

Amy lähti pian huoneesta etsien jotain rauhaisaa paikkaa.

1997533.jpg

Tämä on sopiva paikka. Ei ainakaan kukaan häiritsemässä.

1997539.jpg

Amy nukahti hetkeksi, mutta pian paikalle saapui tyttö, jolla on viininpunaiset hiukset.

- Hei, herää. Minulla on sinulle asiaa, tyttö sanoi.

- Mmm, mitä...

1997542.jpg

- Minä olen Melissa, ja voin auttaa sinut pakoon, Amy, Melissa sanoi.

- Miten sinä voisit auttaa minua ja miten tiesit nimeni?

1997553.jpg

- No, minä vain tiesin. Osaan hypnotisoida, voin opettaa sinua. Siihen tarvitaan eräs kirja joka on tuon viereisen kartanon salaisessa kirjastossa, Melissa vastasi.

1997556.jpg

- ja miten me sitten pääsemme täältä pois, Amy kysyi.

- Sinun pitää etsiä eräs merirosvo joka on vangittu erääseen huoneeseen täällä, merirosvon nimi on Michael ja vasta sitten voimme lähteä täältä, Melissa vastasi.

1997562.jpg

Amy lähti juoksujalkaa Melissan luota etsimään Merirosvo Michaelia.

1997570.jpg

- Kuuleeko kukaan? Olen lukkojen takana!, Michael huusi.

1997573.jpg

- Oletko siellä? Täällä on Amy. Autan sinut sieltä pois!, Amy huusi oven takana olevalle Michaelille.

1997582.jpg

- Olen minä täällä ja olen ollut jo 2 kuukautta!, Michael huusi.

1997590.jpg

Amy kokeili kaulallaan olevaa avainta lukkoon ja Michael asteli huoneesta Amyn luo.

- Hei, kiitos vaan kun päästit minut pois tuolta, Michael sanoi.

- Ole hyvä vaan, onneksi tämä avain toimi tuohon oveen, Amy vastasi hymyillen.

1997598.jpg

- Meidän pitäisi päästä pois täältä, Amy sanoi.

- Totta viserrät, Michael vastasi. Pian Melissa saapui paikalle ja katsahti Michaelia ja sitten Amya.

- Minulla olisi nyt tärkeää asiaa, Melissa huudahti.

1997600.jpg

- Niin mitä asiaa sinulla on, Melissa?, Amy kysyi.

- Ensinnäkin, me ollaan toisella aikakaudella ja toiseksi, hypnotisoin Mickyn ja Christinan. Niin että voisimme lähteä täältä nopeasti sillä hypnotisoin ne olemaan huomioimatta meitä pariksi tunniksi., Melissa sanoo.

- Lähdetään sitten, Michael ja Amy sanovat.

1997630.jpg

- Seuratkaa minua, sillä olen ainoa joka osaa tien ulos täältä, Melissa sanoo. Amy ja Michael seuraavat Melissaa ulos.

1997623.jpg

- Kauanko matka kestää?, Michael kysyy.  - Se vähän riippuu minne olemme menossa, mutta tässä tapauksessa olemme menossa tuonne viereiseen kartanoon, Melissa sanoo hymyillen.

___________________________________________________________________________

Sillä aikaa viereisessä kartanossa:

1997644.jpg

- Vihdoinkin saan elää elämääni rauhassa, eikä tarvitse kuunnella nykyajan ihmisten pahoja puheita. Täällä menneisyydessä olen niiltä turvassa, Janet sanoo itselleen hymyillen.

1997651.jpg

Yht'äkkiä Janet oli siirtynyt oleskelutilaan ja tämän ympärillä leijaili sinistä valoa.

1997654.jpg

-Älä käytä voimiasi omaksi hyväksesi. Sinä olet hyvä algeradi, eli olet hyvästä rodusta tullut, Janetin äiti Elaine sanoi.  - Selvä, kaipa se on pakko tehdä nin kuin käsket, Janet sanoi hiukkasen turhautuneena.

1997681.jpg

Janet siirtyi pian omaan huoneeseensa ajattelemaan ja rentoutumaan.

Äiti ei oikein tajua vieläkään että en ole mikään hyvä, vaan paha algeradi. Isäni oli paha, varmaan helvetistä tullut. Äitini ei varmaan koskaan tajunnut asian oikeaa laitaa ...

___________________________________________________________________________

Siinä oli se luvattu ensimmäinen osa. Toivottavasti piditte ja muistakaa kommentoida, sillä kommentointi pakollista x) [No ehkä ei ihan pakollista mutta kuitenkin] :D Kertokaas sitten jos tiiätte miten kuvanlaatua voisi parantaa ;p